Δευτέρα 20 Ιανουαρίου 2014

Βιβλιοπαρουσίαση: Γάντι σε ένα ξύλινο χέρι

Τίτλος: Γάντι σε ένα ξύλινο χέρι
Συγγραφέας: Μάνος Κοντολέων
Εκδότης: Πατάκης
Τόπος - χρονολογία έκδοσης: Αθήνα, 1995

Εκείνα τα χρόνια που ήμουν παιδί ζούσα  στην Αθήνα. Στη γειτονιά μου τα παιδιά της ηλικίας μου δεν ήταν πολλά, τρία τέσσερα άτομα. Ο Φώτης, η Δώρα, η Νέλλη και οΤάκης. Απέναντι από το σπίτι μου ήταν το σπίτι της Δώρας με τις μεγάλες αποθήκες, όπου μαζευόμασταν, παίζαμε και λέγαμε ιστορίες.Τις πιο παράξενες ιστορίες τις έλεγε ο Κώστας που έμενε λίγο πιο πέρα από τη γειτονιά.
Μα ένα απόγευμα μάς είπε μια αληθινή ιστορία για έναν άντρα κάπου γύρω στα σαράντα με σαράντα πέντε. Ήταν ψηλός, λεπτός, μελαχροινός και είχε ξύλινο χέρι.
Μια μέρα λοιπόν που γυρνούσα στο σπίτι, συνάντησα αυτόν τον άντρα. Ενώ με πλησίαζε, εγώ πήγαινα πίσω πίσω, ώσπου έπεσα κάτω.
- Πονάς; Με ρώτησε.
Μου έδωσε μαντίλι για να σκουπιστώ, πήρα το μαντίλι αλλά κατάλαβα το ξύλινό του χέρι και ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.