Πέμπτη 8 Μαρτίου 2012

Σας προτείνουμε να διαβάσετε... (2)

Τίτλος: Ο καλύτερός μου φίλος
Συγγραφέας: Χρήστος Μπουλώτης
Εκδόσεις: Πατάκη

"Χωρίς φίλους η ζωή μοιάζει με αυτοκίνητο χωρίς ρόδες" λέει κάθε τόσο ο παππούς. Αλλά κι εγώ είμαι αχόρταγος στη φιλία. Γι΄αυτό παίζω με τη φαντασία μου το παιχνίδι του φίλου που αλλάζει: Μεταμορφώνω τον Τάκη πότε σε ποδήλατο, πότε σε βιβλίο και πότε σε σκύλο! Ναι, καλά ακούσατε. Ευτυχώς που είναι ο καλύτερός μου φίλος και δε θυμώνει!


Τίτλος: Ο κύριος Κιουκ έχει λόξυγκα
Συγγραφέας: Μαρία Ρουσάκη
Εκδόσεις: Νεταίχμιο

Ο κύριος Κιουκ ψάχνει γιατρειά για το μεγάλο του μπελά που ξεκινάει από το στομάχι και καταλήγει στο λαιμό, ένας ήχος σχεδόν κάθε λεπτό. 
"Κιουκ! Κιουκ!"


Μαρία Πι. Μαθήτρια Γ3

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.